Thursday, October 27

Sådant som är fint

Ibland när jag är ute på jobb hamnar jag på fina ställen där tiden stått stilla. Som här i Frälsis gamla lokaler i Motala. Jag var där för att plåta hårdrockskonsert, men starttiden var fel utsatt. För att utnyttja tiden maximalt satte jag mig backstage och jobbade. Bland gamla fina detaljer och berusade och peppande hårdrockare jobbade jag på innan det var tid att fota konserten.












Något som är mer än fint är att min fina vän Tobias Welander har blivit frisk från cancer och ska ordna en cancergala i helgen. Han har ordnat en insamling och pengarna strömmar in. Men det behövs mer, så gå in HÄR och skänk en slant. HÄR kan du läsa om galan på Facebook och HÄR är bloggen kring  det hela. Där finns fina videohälsningar från bland annat Agnes Nicole Winter (min favorit).

Jag sitter i detta nu på bussen upp för att ta del i festligheterna. Det kommer att bli grymt.

Tobias du är grym!

No comments:

Post a Comment