Thursday, July 14

Foto: Monika Miranda Maureira

I morgon är det sista dagen som bildtekniker för den här gången. På måndag kommer Gröning tillbaka och jag börjar jobba som fotograf, något jag verkligen ser fram emot. Något som inte är lika kul är att min gula fina trotjänare till cykel har fått punktering. Det innebär at jag måste gå till jobbet mycket tidigare och kan inte bara rulla ner på fem röda. Jag får väl ta den till "CykelNisse" och hoppas att han kan fixa den. Han brukar kunna fixa det mesta så det ska nog gå bra. 

2 comments:

  1. Men vänta lite nu här... en punka borde du kunna fixa utan proffessionell hjälp? Annars får du be någon av dina snälla vänner att hjälpa dig i helgen!

    ReplyDelete
  2. Ooo fin svenska sommar bild!!
    P.S jag kan inte heller fixa punka ,
    Tom nissen fixar't at mig..D.S

    ReplyDelete